Gissa åttapacket!!

Nu ska vi ha en liten lek
Den kallar vi för gissa åttapacket!
Hm, hade kunnat ge ett pris till den
som svarar rätt... men jaa min blogg
måste ju vara grymt internationell by
now så då kan de bli svårt..
Men kan bjuda den som går på Hjampis 
på typ 5 klubbor av eget val från fiket!!

Okej, nu spelreglerna!
Gissa vems åttapack detta är:



jaa gissa nu. blir besviken om ni har fel!
Hehe, är dampig idag. Därav de här skummaste
inlägget ever, men kanske är fem klubbor värt
de...

KeepRocking
Peace(E

Kommentarer
Postat av: Amanda

ville!! Wiihoo gissade jag rätt? :) Känner mig nästan övertröttt... Men bara nästan

2010-09-06 @ 18:01:49
URL: http://amandaniemis.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag gissar oxå på Ville! ;) du sa nåt om hans åttapack nån gång tror jag ;P

2010-09-06 @ 19:33:04
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: Josefin

Det är ville för han har en sån där bricka och din ring du gav han!!!! ha åtta klubbor sa du va! ;)

2010-09-07 @ 21:39:01
Postat av: Ville

Jag tror det är den där ville, har hört att han har ett sådant där, och han är skitsnygg! <3

2010-09-07 @ 21:54:17
Postat av: Kajsa

VILEVILLEVILLE! ingen annan är sådär tjock!

2010-09-07 @ 22:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0